چرایی به کار گیری از استراکچر دیتا
با سپری شد روز ها، صفحه های حاصل جستجوی موتورهای کاوش (اما که از گوگل کلام میکنیم) از فهرست کسالت‌آوری از پیوند‌های آبی رنگ:
سئو در مشهد

 
به صفحه ها نسبتاً خوش‌ترکیبی تبدیل گردیده که آکنده‌از داده ها دارای فایده می باشند. در واقع، چه بسا فارغ از نیاز به کلیک بر روی پیوند حاصل بتوانید از اطلاعات دردسترس در به عبارتی برگه کاوش به جواب خویش دست پیدا نمائید.
 

 
به کارت‌ها و ویجت های مختلفی که در ابتدا مشاهده می کنید search feature» (سرچ فیچر) میگوییم که به صورت کلی دو مدل داراست:
• فیچرهای محتوایی که تحت عنوان حاصل منقطع ظواهر می گردند؛ مثلا، جواب بی واسطه به سؤال مطرح گردیده، پنل های دربردارنده داده ها یا این که نوار خبرها؛
• افزودنی‌های نتیجه ها کاوش که بخشی از نصیب‌های گوناگون حاصل کاوش (اسنیپت) میباشند؛ به عنوان مثالً امتیاز هر مقاله که با آرم ستاره معلوم می گردد.
سرچ فیچرها حجم نسبتاً متعددی از کاغذ نتیجه ها را اشغال مینمایند و به علاوه، نرخ کلیک خوری بالاتری هم دارا هستند. بر اساس مشاهدات ما، حتی کلیک خوری فیچرهای دربردارنده افزودنی (برای مثالً به عبارتی ستاره‌های امتیاز) در مقایسه با آن‌هایی که افزودنی ندارند نسبتاًً 30 درصد بیش تر میباشد. واضح می باشد که در صورتی اینترنت‌وبسایت شما بین این بخش‌ها جایی نداشته باشد، مجال‌های درخشانی را از دست خواهید بخشید.
علاوه بر این، استراکچر دیتا منجر بهبود تجربه کاربری نیز می شود. در فیس وجود استراکچرد دیتا یوزرها می توانند داده‌های ساختاریافته را به برنامه‌ها و اینترنت‌تارنما‌های متفاوت منتقل نمایند؛ مثلا، استفاده کننده میتواند مورخ روی داد را مستقیماً و یا این که یک کلیک وارد قابل انعطاف‌افزار روز‌نگار سیستم خویش نماید یا این که فارغ از بیرون شدن از برگه نتیجه ها کاوش بلیط سینما یا این که کنسرت رزرو کرده و شماره تلفن نزدیک‌ترین رستوران را پیدا نماید. 
فیچرها بخشی از اینترنت معنایی می‌باشند و مبتنی بر استراکچرد دیتایی صورت می گیرند که گوگل می تواند آن را فهم و تعبیر نماید. لذا گوگل صرفا در‌حالتی که میتواند این قابلیت و امکان‌ها را برای تارنما شما در حاصل جستجوی خویش فعال نماید که قابلیت و امکان شعور محتوای وب سایت برایش وجود داشته باشد. به‌این مراد می بایست داده ها مازاد لازم برای گوگل را از روش استراکچرد دیتا در کدهای صفحه های اینترنت‌سایتتان قرار بدهید.
بسیار خوب، امید‌واریم که تا اینجا توانسته باشیم شما‌را متقاعد کنیم که آرم گذاری استراکچرد دیتا دیگر یک آیتم وجود ندارد، بلکه یک ضرورت میباشد. هم اکنون به سراغ مباحث فنی استراکچر دیتا می رویم.
بیش تر بخوانید: معرفی دو متا تگ مهم برای سئو و ارتقاء درجه وبسایت و شیوه تعریف‌و‌تمجید آنان
 
Schema.org، Microdata، Microformat ها یا این که DRFa؟
کلیه کارشناسان در رابطه شایسته ترین طریق برای آرم گذاری استراکچر دیتا (یعنی روش نشانه‌گذاری استراکچرد دیتا) متفق القول نیستند؛ به این ترتیب اصطلاحات متفاوت و حیران کننده‌ای مانند RDF، RDFa، Microformat ها، Microdata، Schema و مورد ها شبیه دیگری پا به عرصه وجود نهاده‌اند. در اینجا کارایی می کنیم این موردها را به لهجه بی آلایش توضیح بدهیم و ببینیم که کدام‌یک شایسته ترین آیتم برای سئو به حساب میآید.
اصولاً درصورتی که درپی انتقال داده ها میباشید (چه به طور طبیعی یا این که از روش گویش ماشینی) به دو چیز نیاز خواهید داشت:
• واژگان: تیم‌ای از لغت ها که در واقع دربین علائم و مفهوم رابطه برقرار می نمایند و؛
• فرمان گویش: گروه‌ای از ضوابط که شیوه استعمال از آن واژگان برای انتقال معنی را مشخص و معلوم میکند.
در اینجا به مثال‌ای از واژگان تعریف‌و‌تمجید گردیده برای نماد گذاری استراکچر دیتا اشاره میکنیم که متشکل از پنج مدخل هست:
• Person: یک فرد (زنده، مرده یا این که ذهنی). فرد را می‌قدرت با خصوصیت‌های ذیل تعریف‌و‌تمجید کرد:
• familyName: اسم خانوادگی Person؛
• givenName: اسم مستعار یا این که نام کوچک Person؛
• gender: جنسیت Person؛
• birthdate: مورخ به دنیا آمدن Person.
علاوه بر این واژگان، به یک‌سری ضابطه دستوری نیاز داریم تا برنامه کامپیوتری با رعایت آن‌ها بتواند داده ها را فهم و شعور و ذخیره‌سازی نماید. برای مثال:
• استراکچر دیتا می بایست میان نشانه‌های {} قرار بگیرد؛
• مشخصه (Property) و قیمت یا این که مقدار آن را با دونقطه ( : ) از هم جدا می کنیم و هر کدام را بین آرم نقل عهد دوتایی انگلیسی (\") قرار میدهیم؛
• هر جفت مشخصه و قیمت را با ویرگول انگلیسی از هم جدا میکنیم.
پس داریم:
{
\"type\": \"Person\",
\"givenName\": \"Mehran\",
\"gender\":\"Male\"
}
بدین ترتیب به لهجه بی آلایش و سوای اعتنا به جزئیات غیرضروری، بخش اعظم مباحث مربوط به نماد گذاری استراکچر دیتا را می‌اقتدار در یکی‌از دو مجموعه قرار بخشید: واژگان و امر لهجه. با دقت به نیازهایتان به راحتی می توانید امر و واژگان را به هر ترتیبی که میخواهید با هم ادغام نمایید (Microformat ها استثنا میباشند). در نصیب پایین به منابع اصلی بخش‌های واژگان و فرمان استراکچر دیتا لینک و پیوند داده‌ایم که برای کسب داده ها بیش تر در رابطه هرکدام می توانید به آن ها رجوع‌نمایید:
 

چرایی به کار گیری از استراکچر دیتا

گوگل سئوی منفی را انکار مینماید!!!

موتورهای جستجو از ارگانهای موجود استفاده می کنند!

ها ,دیتا ,استراکچر ,واژگان ,داده , ,این که ,یا این ,استراکچر دیتا ,داده ها ,استراکچرد دیتا ,نماد گذاری استراکچر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آقا و خانوم میم موزیک خارجی به همراه متن و لینک دانلود حضرت باران دانلود نرم افزار آپ تی وی 2020 آموزش|مشاوره|مدرس|تبلیغات|پشتیبانی|دیجیتال|مارکتینگ بهترین سهام ها و شاخص های بازار سرمایه گذاری معجزات علمی قرآن کریم وبلاگ من همه چیز در خصوص عطر و ادکلن